Institutul Național al Patrimoniului anunță implementarea procedurii operaționale privind anularea obligațiilor de plată a TMI
Noutăți

Institutul Național al Patrimoniului anunță implementarea procedurii operaționale privind anularea obligațiilor de plată a TMI:


Conform prevederilor art. XI alin.(2) din OUG nr. 107 din 4 septembrie 2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, în cadrul Institutului Național al Patrimoniului se implementează procedura de acordare a anulării obligațiilor la plată Timbrul Monumente Istorice (TMI), gestionat de INP.

Actul normativ, în esență, a instituit măsuri fiscale care îmbracă și forma anulării unor obligații de plată principale (exclusiv în cazul contribuabililor, persoane fizice) și obligații de plată accesorii privind Timbrul Monumente Istorice (TMI), restante la data de 31 august 2024.

Cererile privind anularea obligațiilor de plată a TMI (principale și accesorii, după caz) se vor transmite către următoarea adresă de e-mail: timbru@patrimoniu.ro, până la data de 25.11.2024.

Detalii despre procedura de acordare a anulării obligațiilor la plată Timbrul Monumente Istorice (TMI) sunt disponibile AICI.
10/23/2024 Institutul Național al Patrimoniului

Fii la curent cu noutățile Institutului Național al Patrimoniului!

Urmărește-ne pe website, dar și pe rețelele sociale!